285,000 تومانقیمت اصلی 285,000 تومان بود.200,000 تومانقیمت فعلی 200,000 تومان است.
30%
تخیف
شما اینجا هستید:
آموزش زبان با انیمیشن The Wild Robot – بخش 1
در این دوره که آموزش زبان با انیمیشن The Wild Robot هست، در خِلال مصرفمحتوا به صورتِ طبیعی (یعنی دیدن انیمیشن)، کلی واژه و گرامر و اصطلاح و نکات زبان انگلیسی رو یاد میگیرید.
پیشنمایش رایگان دوره: 15 دقیقه اول دوره را رایگان ببینید.
یادگیری زبان از طریق این دوره چه فایدهای داره؟ چرا مفیده؟
یادگیری زبان از طریق انیمیشن، یکی از مصدافهای مصرفطبیعی محتوا است. البته من خودم هم اینو قبول دارم که هر انیمیشنی برای یادگیری زبان خوب نیست. ولی این انیمیشن به نظر من خوبه.
بذارید یکم بیشتر توضیح بدم.
من یه ویدئوی تقریبا 32 دقیقهای ضبط کردم برای اون افرادی که میپرسن: «چیکار کنم زبانم بهتر بشه؟»
مهمترین نکاتی که در این ویدئو جواب میدیم:
چیکار کنم زبانم بهتر بشه؟
چیکار کنم بتونم کتاب/ویدئوهای یوتیوب/و غیره رو بهتر متوجه بشم؟
من زبان انگلیسی رو میفهمم، اما نمیتونم صحبت کنم.
من تا الان بارهای بار شروع کردم، ولی هِی ول میکنم.
یک رویهی روزانه برای بهتر کردن زبانتون.
از چه منابعی خوبه که زبان رو یاد بگیریم؟
مهمترین گلوگاه برای تقویت زبان چیه؟
بهترین روش مرور زبان انگلیسی چیه؟
آیا فلشکارت باید استفاده کنم؟ آیا ضرورت داره؟
و غیره.
رویهی آموزشیتون توی دوره کلا چطوره؟ چیکار میکنید توووی دوره؟
به نظر من بهترین کاری که میتونید بکنید تا رویهمون دستتون بیاد اینه که پیشنمایش دوره (که 15 دقیقهی اول دوره رو به صورت رایگان براتون گذاشتیم) رو نگاه کنید. کامل همهچیز دستتون میاد.
اما اگر بخوام توضیح بدم:
روال اینه که من انیمیشن رو پخش میکنم (با زیرنویس انگلیسی). بعد تیکهتیکه هِی قطع میکنیم و یه سری نکات رو در موردش میگیم.
این نکات شامل موارد زیر است:
واژگان.
گاها گرامرهایی که به نظرم خوبه یاد بگیرید (البته زیادهروی نمیکنیم که حالتون بهم بخوره از زبان).
اصطلاحات.
و کلا نکاتی که به نظرم اون شخصه خوبه بدونه.
این دوره، جزوه هم داره که نیازی به نوشتن حین آموزش دیدن ندارید.
در بالا لینک مربوط به جزوهی 15 دقیقهی اول رو به عنوان نمونه براتون گذاشتم که خودتون ببینید. همینطور که میبینید خیلی تمیز و شکیل هم تهیه شده.
دو تصویر هم به عنوان نمونه از جزوه بذارم:
همینطور که میبینید، واژگان با یک رنگ مشخص شدهاند و خیلی مرتب به تفکیک فیلم، داخل جدول، واژگان مربوطه اومدن.
در زیر یه تصویر دیگه هم میذارم. همینطور که میبینید، بخشهایی که نکتهی گرامری مطرح کردیم، برای اینکه از بقیهی جزوه خیلی واضحتر تفکیکشده باشه، با کادر سبز مشخص شده.
فیلمها برای برنامهریزی بهتر، مثل شرکتهای بزرگِ دنیا، بخشبخش شدهاند.
بذارید یه مثال بزنم تا بهتر متوجه بشید منظورم رو.
فرض کنید مدتزمان یک آموزش 60 دقیقه باشه. حالا من بجای اینکه بیام یک ویدئو بذارم با مدت زمانِ 60 دقیقه، اومدم اینو تبدیل کردم به 10 ویدئوی تقریبا 6 دقیقهای.
شاید بپرسید که چی بشه؟
این شکلی هم به لحاظ روانشناسی برای شخص انگیزهبخشتره. دقیقا مثل یک عادت که هرچی کوچیکتر و سادهتر باشه، شخص احتمالا انگیزهش برای انجام اون بیشتره، اینجا هم همینه. شخص بجای اینکه با یک ویدئوی 60 دقیقهای که یک غولی حساب میشه واسه خودش مواجه بشه، با ویدئوهایی کوتاهی مواجه میشه که چون خُرد حساب میشه، خیلی انگیزهش برای دیدن و تموم کردنشون بیشتره. در ضمن روند پیشرفتش رو هم خیلی واضحتر میبینه. برنامهریزی برای مطالعه هم برای شخص سادهتر میشه. این کار رو خیلی از شرکتهای بزرگ آموزشی مثل Lynda و غیره هم میکنن.
سوالات پرتکرار شما.
خب بریم سراغ یکسری از سوالات پرتکرار و سوالات احتمالی شما.
میشه بهمون برنامه مطالعاتی برای دیدن این دوره بدید؟
بله. برای برنامهمطالعاتی، لطفا فایل صوتی زیر رو گوش کنید. تووش بهتون توضیح دادم که میتونید چطور برای خودتون برنامهریزی کنید و از همین امروز شروع کنید به یادگیری.
این دوره، به دردِ «افراد با چه سطوحی» میخوره؟
بازهم تاکید میکنم، توصیه میکنم پیشنمایش دوره رو نگاه کنید (15 دقیقهی اول دوره رو به صورت رایگان براتون در بالا گذاشتیم)، بعدش دستتون میاد که آیا از نظر شما خوبه یا نه. و اینکه آیا برای سطح شما مناسب هست یا نه. و اینکه آیا میتونید باهاش ارتباط برقرار کنید یا نه.
اما اگر من هم بخوام جواب بدم، باید بگم:
به درد افراد «مبتدی تا متوسط به بالا» میخوره به نظر من.
چرا نوشتید بخش 1؟ بخش 1 یعنی چی؟
طبیعتا توضیح کلِ انیمیشن، مدتزمانش قطعا زیاد میشده. من اومدم هر یک ساعت از دوره رو کردم یک بخش. اما شاید بپرسید خب چرا بخشبخش کردید؟
دلیل 1: تهیه دوره برای شخص سادهتر میشه. وقتی دوره بخشبخش باشه، هزینهی هر بخش کمتره. شخص میتونه هر دفعه که یکم پول میاد دستش، یه بخش از دوره رو با یک مبلغی که به شدت ناچیز حساب میشه، تهیه کنه.
دلیل 2: ریسک مخاطب کم میشه. یعنی بخش 1 رو میبینه، اگر با من و نحوهی آموزشدادن من حال نکرد، حداقل میتونه بخشهای دیگه رو نخره. اما اگر از نحوهی آموزش رضایت داشت. خب بقیهی بخشها رو هم اون شخص میتونه تهیه کنه.
دلیل 3: برای من هم تهیهی دوره سادهتر میشه. هر از چندگاهی یک بخشش رو منتشر میکنم و حتی این لابلا از افراد، به صورت بالقوه، امکان بازخوردگرفتن هم وجود داره و میتونم احیانا طبق اون بازخوردها، دوره رو هِی بهتر و بهتر کنم.
شاید بپرسید: اینکه گفتید «یک ساعت از دوره رو کردید یه بخش» یعنی چی؟
بذارید با مثال توضیح بدم. فرض کنید در نسخهی نهایی، کل مدتزمانِ دوره بشه 7 ساعت یا حالا هرچند ساعت (یعنی بخشهایی از انیمیشن که قراره توی دوره پخشبشه + توضیحات من کلا بشه 7 ساعت). حالا من اینا رو بنا دارم یکساعت یکساعت منشتر کنم و به هر کدومشون بگم یک بخش. به همین سادگی.
شاید بپرسید برآورد من اینه که در نهایت، کل انیمیشن رو توی چند بخش/دوره توضیح بدیم؟ جواب: برآورد اولیه من اینه که احتمالا 7 بخش میشه. (البته توجه کنید که این برآورد تخمینی منه و من علمغیب که ندارم خداوکیلی. ولی برآورد تخمینیم خلاصه اینه).
مدتزمان آموزش چقدره؟
مدت زمان این دوره: تقریبا یک ساعت (دقیقش: 59 دقیقه و 45 ثانیه).
همچنین توصیه میکنم به توضیحی که در بخش قبلی توضیح دادم (یعنی تیتر «چرا نوشتید بخش 1؟ بخش 1 یعنی چی؟») هم مراجعه کنید.
آیا بنای ادامهدادن و ضبط بخشهای دیگه رو هم دارید؟
قطعا. من که بنای ضبط قطعا دارم.
به شرط زندهبودن در این دنیا، و در صورتی که برام مشکل خاصی بوجود نیاد و شما هم رضایت داشته باشید، طبیعتا من هم دوست دارم بخشهای بعدی رو ضبط کنم. چرا نخوام!!!
آیا این دوره پیشنیاز داره؟
نه. این دوره پیشنیازی نداره.
فقط توصیه میکنم اگر تیتر «این دوره، به دردِ «افراد با چه سطوحی» میخوره؟» که در بالاتر داشتیم رو نخوندید، لطفا اونو هم بخونید.
آیا دوره پشتیبانی هم داره؟
من همواره سعی کردم صادقانه برخورد کنم. اینجا هم صادقانه میگم و مطمئنم همهی افراد، صداقت رو دوست دارن و وقتی یه چیزی بهشون صادقانه توضیح داده بشه، تماما درک میکنن.
انصافا با این هزینهی به شدت کمی که برای دوره گذاشتیم، نمیشده براش پشتیبانی هم بذاریم.
یک جلسهی کلاس خصوصی هم هزینهش از این دوره بیشتره انصافا.
مدرس دوره: سجاد رحمانی
از صمیم دل آرزو میکنم که انشاءالله همگی از این دوره رضایت 100درصدی داشته باشند و واقعا براشون مفید باشه.
خوشحال میشم بعد از دیدن دوره، نظراتتون رو برام در شبکههای اجتماعیمون بفرستید.
توی دوره میبینمتون.
هنوز بررسیای ثبت نشده است.
.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.
جهت دسترسی به لینک ها ابتدا محصول را خریداری نمایید
سوالات پرتکرار [شامل مشکل در دانلود و بازکردن فایل و غیره]
هنوز بررسیای ثبت نشده است.